Newsroom - Seizoen 1, (DVD)

€ 32,39
Inclusief btw
TV SERIES, DVDNL
Aantal
Wordt verstuurd binnen: Ca. 4 werkdagen
Meer info

Bij de aankoop van dit product ontvang je 32 proxispunten. Je winkelwagen bevat dan 32 proxispunten die je kan omzetten in een waardebon van € 1,60.

The Newsroom is ontsproten uit het creatieve brein van Aaron Sorkin (The Social Network) en heeft Sorkin, Scott Rudin en Alan Poul als uitvoerend producenten. We nemen een kijkje achter de schermen van een actualiteitenprogramma van het fictieve ACN Network en volgen het leven voor en naast de camera van de cynische presentator Will McAvoy, de nieuwe uitvoerend producent MacKenzie McHale, de redactieleden , de redactiechef en de eigenaar van de zender. Na een tumultueuze eerste dag – met als hoogtepunt het bericht dat er een olieplatform van BP is ontploft in de Golf van Mexico – begint het team met zijn even patriottische als utopische missie om ‘het nieuws te verslaan zoals het is’. Daarbij worden ze niet alleen gehinderd door bedrijfsmatige en commerciële belangen, maar ook door hun persoonlijke beslommeringen.
PX5051888152928

Productspecificaties

Acteur
(37)